InformerOnline Review: eerste 30 dagen gratis

Gemiddelde leestijd: 27 minuten

Wil je aan de slag met InformerOnline? Probeer het dan eerst 30 dagen gratis uit. Zo kom je erachter of het boekhoudprogramma voor jou geschikt is. Om je er nog beter bij te helpen is deze InformerOnline Review geschreven. We proberen hier zo goed mogelijk toe te lichten of InformerOnline het ideale boekhoudprogramma voor jou is.

Maar mocht je nog geen account hebben bij InformerOnline. Maak deze dan eerst, zo kan je lezend gelijk meekijken in je eigen omgeving van InformerOnline. Dit is de meest efficiënte manier om erachter te komen of het boekhoudprogramma bij jou past.

InformerOnline

Start Jouw Gratis Proefabonnement bij InformerOnline

  1. Ga naar de website
  2. Vul jouw gegevens in.
  3. Log in en kijk even rond
  4. Bepaal of dit boekhoudprogramma bij jou past.
  5. Vragen of onduidelijkheden? Stel gerust je vraag.
  6. 30 dagen gratis proefperiode.
Gratis Starten Met InformerOnline

Inhoudsopgave

Voor wie is InformerOnline geschikt?

InformerOnline is geschikt voor de kleine tot middelgrote ondernemer. Daarmee maken ze onderscheid tussen de kleine ZZP’er en de grote ZZP’er. De ZZP’er is dus de eerste doelgroep waar InformerOnline zich op richt. De tweede doelgroep waar InformerOnline zicht op richt is het MKB. Hier heb je de mogelijkheid om meerdere administraties te beheren. Zo is er een abonnement MKB Basis dat je het recht geeft om 2 administraties te beheren. En voor 3 administraties neem je het MKB Plus abonnement.

Verwacht je dat je van ZZP’er uit kan groeien tot MKB-bedrijf? Dan zit je bij InformerOnline in ieder geval goed.

Naast ZZP’ers en MKB-bedrijven zijn accountants en boekhouders ook een doelgroep van InformerOnline. Zij hebben namelijk de mogelijkheid om voor slechts €5 per maand een InformerOnline abonnement te regelen voor hun klant. Dit abonnement omvat:

  1. Klanten maken zelf offertes en facturen aan in InformerOnline en hierdoor heeft de accountant of boekhouder minder werk.
  2. Ze sturen per mail of smartphone alle bonnen naar de accountant of boekhouder en die verwerkt ze in InformerOnline.

Tot slot is InformerOnline ook geschikt voor verenigingen en stichtingen. Als jouw stichting een ANBI is, dan mag je InformerOnline gratis gebruiken.

Welke functies heeft InformerOnline voor jou?

De functies die InformerOnline voor jou heeft zijn zeer uitgebreid. Hieronder staan ze per onderwerp voor jou uitgelegd.

Online Factureren

Met InfromerOnline kan jij je facturen online versturen. Uiteraard voldoet deze factuur aal alle factuureisen van de belastingdienst. Gaan de btw-bedragen direct naar je btw-aangifte. Door de koppeling met de Kamer van Koophandel zijn andere ondernemers naar wie je factureert eenvoudig te vinden. Daarnaast heb je met InformerOnline ook een gratis registratie bij PEPPOL.

PEPPOL is een speciaal netwerkt dat er voor zorgt dat jouw facturen direct in de boekhouding van je klant komen. De ontvangende partij dient dan ook geregistreerd te zijn bij PEPPOL. Bij PEPPOL zijn ook Nederlandse overheden aangesloten.

Verder kan je het betaalgemak van je klanten vergroten door ze verschillende betaalopties te bieden. Denk aan het koppelen met een betaalprovider, zo kunnen jouw klanten direct betalen. Ook is het mogelijk om een speciale QR-code op je factuur te zetten. Deze code kan je scannen en vervolgens wordt de klant naar hun bank app gebracht om te betalen.

Tot slot is het bij InformerOnline mogelijk om je eigen template te kiezen, eigen logo en kleuren en gebruik je jouw eigen briefpapier.

Herinneringen & Aanmaningen

Klanten die jou nog niet betaald hebben, kan je eenvoudig een herinnering of aanmaning sturen. Het sturen van een herinnering of aanmaning gebeurt in InformerOnline. Door op het dashboard met openstaande verkoopfacturen te kijken weet je zo welke klanten nog niet betaald hebben. Zodra de uiterste betalingsdatum is bereikt stuur je de eerste herinnering. Mocht de betaling uitblijven dan kan je het na verloop van tijd doorsturen naar het incassobureau. Hiermee heeft InformerOnline een koppeling met Online Incasso.

Uitgaven verwerken

Snel al jouw uitgaven verwerken doe je met InformerOnline. Al jouw bonnen en inkoopfacturen plaats je direct in je boekhouding en door de vele handige tools ben je zo klaar met het verwerken van je uitgaven. Door al jouw bonnetjes en facturen in InformerOnline te zetten staat alles veilig in de Cloud en raak je het nooit meer kwijt.

De facturen en bonnetjes in jouw boekhouding zetten doe je door:

  • Facturen te mailen naar het unieke e-mailadres van je boekhouding.
  • Met je mobiel foto’s maken van je papieren bonnetjes en facturen via de mobiele app.
  • Door facturen te scannen en vervolgens te uploaden.

Zodra de facturen in jouw administratie zijn gezet, dan hoef je ze niet handmatig verder te verwerken. Hiervoor maak je gebruik van de handige tools van InformerOnline. Zo moet je denken aan Scan & Herken. Dit is een tool die jouw facturen en bonnetjes scant en vervolgens automatisch informatie gaat vullen in InformerOnline. Door een goede foto of scan is de kans het grootst dat alle informatie herkend wordt.

Naast Scan & Herken is er ook nog een ander alternatief. Dit zijn facturen in UBL formaat. Facturen in UBL-formaat worden altijd voor 100% herkend. Vanuit InformerOnline kan je facturen doorsturen naar een van hun partners die facturen omzetten naar een UBL-formaat.

Daarnaast is er ook nog een boekrobot die automatisch voor jouw facturen boekt. Dit gebeurt doordat onthouden wordt waar jij de vorige facturen op geboekt hebt.

Bankadministratie

Bij InformerOnline kan je op twee manieren banktransacties verwerken:

  • Zoeken tussen een match tussen je betaling en in- of verkoopfactuur. Dit kan automatisch.
  • Zelf instellen dat afschrijvingen op een bepaald rekeningnummer worden gezet. Deze instelling kan voor de volgende keer onthouden worden.

Om je bankafschriften te werken in InformerOnline zijn er twee handige opties. Je kan een MT940 of CAMT.053 downloaden bij je bank om vervolgens te uploaden in InformerOnline. De meest makkelijke oplossing is een automatische bankkoppeling. Dan hoef je namelijk helemaal geen bestand meer te downloaden bij je bank. Alle transacties komen automatisch in je boekhouding. Let wel een automatische koppeling is niet met elke bank mogelijk.

Btw-aangifte

De btw-aangifte iets wat nooit mag ontbreken bij een boekhoudprogramma. Er zijn vaak wel verschillen in hoeverre dit geautomatiseerd is. Bij InformerOnline zit je in ieder geval goed. Ze hebben naast direct inzichtelijk namelijk meer dan een overzicht van je berekening van de btw-aangifte. Zo kan je jouw btw-aangifte direct versturen naar de belastingdienst. Maak je gebruik van de officiële schermen van de belastingdienst. En het is zelfs mogelijk om gelijk je btw-aangifte te betalen met iDEAL.

Doe je zaken met het buitenland dan kan je ook direct een ICP aangifte doen.

Ook kan je natuurlijk gebruik maken van de Kleineondernemersregeling (KOR).

Robotic Accounting

Robitic accounting, dat houdt in dat steeds meer voor je geautomatiseerd wordt. In 2018 is InformerOnline winnaar geweest van het Robotic Accounting Contest 2018. Ze hebben dus bewezen dat ze hier vooruitstrevend in zijn. Wat kan je verwachten bij InformerOnline qua Robotic Accounting:

  • Registratie bij het PEPPOL-netwerk om je facturen te versturen en direct te onvtangen.
  • Facturen automatisch downloaden bij klantportals, zoals T-Mobile, Ziggo, Bol.com, enzonvoorts.
  • Automatisch facturen laten boeken door middel van digitale UBL facturen
  • Automatische factuurherkenning door de herkenrobot
  • Jouw bankadministratie automatisch bijwerken en boeken

WhatsApp met je boekhouding

Je kan “Whatsappen’ met je boekhouding. Zo kan je instellen dat je automatisch berichten krijgt over bijvoorbeeld je btw-aangifte. Ook kan je foto’s van je bonnetjes doorsturen en aangeven op welk grootboekrekening deze geboekt moet worden. Dit alles is per administratie en gebruiker in te stellen. Ook een leuke toevoeging is dat je kan instellen zodra iemand je betaald heeft je dan een bericht krijgt.

Boekhoudhulp belastingdienst

InformerOnline heeft een uitstekende samenwerking met de belastingdienst. Hierdoor wordt jij extra geholpen met de belastingregels. Weet wel dat je altijd zelf verantwoordelijk bent voor jouw belastingzaken. InformerOnline en de belastingdienst proberen jou enkel zo goed mogelijk te helpen. Een leuk voorbeeld van InformerOnline is dat ze jou kunnen laten weten of je een speciaal kappersbezoek voor een bepaalde afspraak mag opvoeren als bedrijfskosten.

Dit zorgt ervoor dat je achteraf niet in de problemen hoeft te komen.

Smartphone

Met de mobiele app van InformerOnline heb je jouw boekhouding altijd mee op pad. Zo kan je gelijk jouw offertes en facturen inzien en heb je toegant tot al jouw relaties. Het handigste aan deze app is dat je jouw bonnen en facturen direct kan uploaden in jouw boekhouding. Kort samengevat heb je met de app van InformerOnline het volgende:

  • Mogelijkheid tot direct uploaden van je bonnetjes en facturen.
  • Een dashboard met alle belangrijke cijfers.
  • Jouw contacten direct bij de hand.
  • Mogelijkheid om al jouw offertes en facturen in te zien.

Relatiebeheer

Inzicht in al jouw relaties en wat je naar ze gefactureerd hebt. Bij InformerOnline zijn al deze gegevens terug te vinden. Ook kan je dus een factuurhistorie terugvinden van je relaties. Zo weet je wat aan omzet aan een klant verdiend. Dit geeft jou inzicht in de winstgevendheid van je klant.

Gratis inlog accountant

Als ondernemer kan je jouw boekhouding volledig zelf doen. Maar je kan ook samenwerken met je accountant of boekhouder. Doe zelf jouw administratieve taken en laat jouw accountant of boekhouder zich richten op de fiscale zaken. Dit bevorderd de samenwerking omdat jij je simpelweg richt op de administratieve taken. Jouw accountant of boekhouder kan dan inloggen om de fiscale zaken te verrichten. De mate van samenwerking kan je uiteraard zelf afstemmen met je accountant of boekhouder.

Koppelingen

Je boekhouding automatiseren zorgt ervoor dat jij zelf steeds minder administratieve zaken hoeft te regelen. Bij informerOnline zijn er koppelingen mogelijk op het gebied van:

  • Banken
  • Belastingdienst
  • Factuurverwerking
  • Incassobureau
  • Betaalproviders
  • Rapportagesoftware
  • Salarisadministratie
  • Webshops
  • Rittenregistratie
  • API
  • Andere boekhoudprogramma’s
  • Urenregistratie
  • Dropbox
  • Kassasystemen

API

Wil jezelf een koppeling opzetten met InformerOnline dan kan je een API-koppeling overwegen. Als je dit overweegt lees dan eerst de API-documentatie van InformerOnline door. Deze oplossing is handig als je bijvoorbeeld met de volgende zaken te maken hebt:

  • Nieuwsbrieven naar je klanten sturen vanuit een ander programma.
  • Verkoopfacturen vanuit een ander programma inlezen
  • Bestellingen van webshops in je boekhouding verwerken
  • Kilometerregistratie vanuit een ander boekhoudprogramma in je boekhouding verwerken.

Wat is de prijs van InformerOnline?

Wat betreft de prijzen maak InformorOnline onderscheidt in de doelgroep ZZP en MKB. Zij hebben hiervoor een tweetal abonnementen die je af kan nemen pet doelgroep. Zo er is ervoor de ZZP’er de mogelijkheid om het abonnement ZZP Basis of ZZP Plus af te nemen. Voor het MKB kan je kiezen uit MKB Basis en MKB Plus. Kort samengevat zijn er 4 abonnementen mogelijk bij InformerOnline:

  • ZZP Basis
  • ZZP Plus
  • MKB Basis
  • MKB Plus

Wil je exact wat de prijs van InformerOnline is? Ga dan naar het prijzenoverzicht van InfomerOnline. Hier wordt rekening gehouden met eventuele extra kosten.

Ga nu naar de InformerOnline Prijzenoverzicht pagina.

Hoe werkt informerOnline?

Om te kijken hoe InformerOnline werkt hebben behandelen we het volgende:

  • Dashboard
  • Relaties
  • Verkoop
  • Uitgaven
  • Bank/Kas
  • Geavanceerde instellingen
  • Urenregistratie
  • Ritten
  • Archief
  • Instellingen

En nog meer informatie die van jou voor belang is.

Dashboard

Als je bij InformerOnline inlogt is het eerste wat je ziet jouw dashboard. Hier zie je gelijk de belangrijkste gegevens van jouw bedrijf. Het is eventueel mogelijk om je dashboard enigszins te bewerken. Zo blijft alleen de informatie over die jij belangrijk vindt. Onderstaande afbeelding laat zien hoe het er ongeveer uit kan zien.

Dashboard InformerOnline

Relaties

Bij relaties kan je onderscheid maken tussen alle,bedrijven en particulieren. Hierdoor heb je snel inzicht in je relatie bestand wat betreft het aantal bedrijven en particulieren die zich aan jou binden. Bij het aanmaken van een relatie bepaal je eerst het type relatie. Dit kan dus een bedrijf zijn of een particulier. Op basis van deze keuze kan je vervolgens de rest van de gegevens gaan vullen.

Bij een bedrijf is het van belang dat je eerst de firmanaam invult. De firmanaam kan je eventueel gaan opzoeken in het register van de Kamer van Koophandel. Hiermee heeft InformerOnline een koppeling, heb je het bedrijf gevonden dan worden automatisch de rest van de gegevens gevuld. Enkele gegevens die nog niet gevuld zijn zul je dan even zelf moeten vullen. Een particulier is niet te vinden in het register van de Kamer van Koophandel. Ook logisch want ze zijn niet geregistreerd en hebben geen KVK nummer. Dit betekent dat je alle gegevens zelf zou moeten invullen.

Ter illustratie hieronder 2 afbeeldingen die laten zien wat voor gegevens vastlegging er mogelijk is bij een bedrijf en particulier.

InformerOnline Nieuw Bedrijf
InformerOnline Nieuw Particulier

Verkoop

Bij verkoop heb je de mogelijkheid om facturen, periodieke facturen, herinneringen en offertes te versturen.

Het aanmaken van een losse factuur spreekt voor zich. Het verschil tussen een periodieke factuur en een losse factuur is dat een periodieke factuur terugkerend is. Daarom heb je daar de mogelijkheid om dit in te stellen wat betreft de frequentie hiervan.

Bij herinneringen kan je zien welke facturen nog niet betaald zijn en vanuit hier kan je een herinnering en/of aanmaning sturen. Tevens is het mogelijk als de betaling uitblijft om een incassotraject te starten. Hiervoor zijn er 5 chronologische statussen mogelijk:

  • Vervallen [Status 1]
  • Herinnering [Status 2]
  • Aanmaning [Status 3]
  • Pre incasso [Status 4]
  • Online Incasso [Status 5]

Bij status 5 Online Incasso, start je de incassoprocedure. InformerOnline heeft hiervoor een koppeling met Online Incasso, die dit traject voor jou uit handen neemt.

Het versturen van offertes bij InformerOnline werkt nagenoeg hetzelfde als het opstellen van een factuur.

Om je een idee te geven van de werking van verkoop volgen hieronder een aantal afbeeldingen.

Verkoopfactuur InformerOnline
Herinneringen InformerOnline

Uitgaven

Houd al je uitgaven hierbij, dit kunnen facturen en bonnetjes zijn. Het toevoegen van een factuur gaat heel eenvoudig je kan meerdere bestanden tegelijk uploaden en deze dan vervolgens verwerken. Dit kan je zowel handmatig doen, maar ook kan je gebruik maken van een speciaal mailadres waar jouw leveranciers naar toe mogen mailen.

Bij bonnetjes geld hetzelfde deze zijn ook eenvoudig te uploaden. Daarna kan je ze vervolgens goed gaan boeken.

Inkoopfactuur InformerOnline

Bank/Kas

Om gebruik hiervan te kunnen maken, moet je eerst jouw bankrekeningen vastleggen in InformerOnline. Dit doe je bij stamgegevens en daarna bankrekeningen. Nadat je dit hebt gedaan, heb je hier jouw overzicht van al je rekeningen. Zo kan je gaan starten met het verwerken van je kassa- en bankafschriften. Je hebt hiervoor twee opties:

  • Bankmutaties uploaden.
  • Automatische bankkoppeling (eventueel via Ponto).

TIP: Maak gebruik van de bankrobot. Hier geef je een voorwaarde in waaraan de transactie aan moet voldoen. Voldoet de transactie aan deze voorwaarde? Dan wordt deze automatisch boekhoudkundig voor je goed gezet.

BankRobot

Overzichten

Er zijn uitgebreide overzichten bij InformerOnline. Zo zijn er standaard overzichten zoals een balans en resultatenrekening. Maar ook overzichten van je klanten en leveranciers. Een complete lijst van alle overzichten van InformerOnline zie je op onderstaande afbeelding.

Overzichten InformerOnline

Goed om te weten: Vanuit hier kan je jouw btw-aangifte aanmaken en direct versturen naar de belastingdienst en ook direct betalen! Dit scheelt je als ondernemer veel tijd.

Geavanceerd

Bij geavanceerd zit je bij de instellingen waar je normaliter niet zo vaak zult zijn. Toch zal je hier wel eens naar toe moeten. Je hebt hier namelijk inzicht in verschillende dagboeken en vanuit deze dagboeken kan je eventuele nieuwe boekingen aanleggen. Dit zal je o.a. één keer moeten doen voor de beginbalans om zo jouw boekhouding te starten. Ook om een boekjaar af te sluiten kan je in het dagboek jaarafsluiting correcties vastleggen.

Naast de verschillende dagboeken die je hier hebt, doe je jouw vast activa registratie hier ook vastleggen. En ben je helemaal klaar met een boekjaar dan kan je het boekjaar afsluiten.

Urenregistratie

Bij InformerOnline is het mogelijk om jouw uren en projecten nauwkeurig bij te houden. De basis hiervoor is altijd dat er een project aangemaakt is, vervolgens kan je daarna jouw uren hierop zetten. Het grote voordeel is dat je gelijk vanuit een project jouw uren kan factureren aan je klant. Zo houd je goed bij wat je aan uren kwijt bent en is het een handig hulpmiddel om te gaan factureren. Uiteraard kan je ook bijhouden wat voor uren je hebt gemaakt voor eigen werkzaamheden. Zoals bijvoorbeeld het bijhouden van de tijd die je bezig bent met je administratie.

Urenregistratie InformerOnline

Ritten

Veel ZZP’ers houden hun ritten ook bij en dat gaat gelukkig ook heel eenvoudig bij InformerOnline. Door een nieuwe registratie aan te leggen hoef je alleen meer de velden te vullen. Na het registreren van je ritten kan je makkelijk zien hoeveel kilometer je zakelijk of privé hebt gereden.

Rittenregistratie InformerOnline

Archief

Het archief is niks anders dan een plek waar je al jouw bestanden kan opslaan. Zo heb je gelijk al jouw documenten in de Cloud staan. En kan je alles wat met jouw boekhouding en administratie te maken heeft toevoegen aan je boekhouding. Mocht je een keer vanaf een andere computer werken. Dan hoef je alleen maar in te loggen op InformerOnline en kan je al jouw documenten toch inzien.

Instellingen

Bij instellingen, het spreekt voor zich, kan je al jouw instellingen van je boekhouding goed zetten. De instelling zijn onderverdeeld in:

  • Algemeen
  • Automatisering
  • Stamgegevens
  • Relatiebeheer
  • Verkoop
  • Projecten

Doordat al deze instellingen aan te passen zijn, maakt het InformerOnline heel flexibel. Je kan InformerOnline helemaal aanpassen qua instellingen zoals dit het beste past bij jouw bedrijf.

En nog meer

Om je op weg te helpen met InformerOnline zijn er veel tools beschikbaar om jou te helpen. Deze kan je in InformerOnline terugvinden. Hierbij moet je denken aan:

  • Een kennisbank om informatie op te zoeken.
  • Chatfunctie om vragen te stellen.
  • Webinairs om op de hoogte te blijven van verschillende ontwikkelingen.
  • Instructievideo’s om voor te doen hoe iets werkt.

Kortom alles staat voor jou online om InformerOnline tot een succes te maken.

Wat zijn de voor- en nadelen van InformerOnline

InformerOnline heeft vele voordelen, maar ook enkele nadelen. Tijdens het doornemen van deze blog ben je ze wellicht al tegenkomen. Voor het gemak zetten we ze hier een aantal voor- en nadelen voor jou op een rijtje.

Voordelen van InformerOnline

  • Nauwkeurig en eenvoudig registreren van je ritten.
  • Aanmaken van projecten en status ervan bijhouden.
  • Registreren van je uren op projecten om eventueel te kunnen factureren.
  • Mogelijkheid om je offertes online te ondertekenen.
  • Betalingen via iDEAL zijn mogelijk.
  • Abonnementen of contracten? Gebruik periodieke facturatie.
  • Vergevorderde functionaliteiten en inzicht in herinneringen, aanmaningen en incasso's.
  • Uitgebreide keuze aan overzichten, verslagen en rapporten.
  • Gebruiksvriendelijk en goede rondleiding door het programma.
  • Het kunnen versturen van UBL-facturen is mogelijk.
  • Btw-aangifte direct elektronisch versturen en betalen.
  • Gebruik van robots, zoals de BankRobot, om je boekhouding sneller te doen.

Nadelen van InformerOnline

  • Om uren te registeren moet je eerst een product van het type uur vastleggen.
  • Facturen per post versturen is niet mogelijk.
  • Mobiele applicatie is aanwezig maar biedt niet al teveel opties.
  • Strenge controle op inloggen, nieuw IP-adres mocht telkens geautoriseerd worden via mail.
  • Bij andere boekhoudprogramma's heb je vaak meer mogelijkheden om te koppelen met andere software.

InformerOnline Review

InformerOnline is een uitstekend boekhoudprogramma, dat op alle mogelijke facetten prima scoort. Zo moet je denken aan:

  • De gebruiksvriendelijkheid, eenvoudig en je kan direct starten.
  • Uitgebreide functionaliteiten en overzichten.
  • Volop mogelijkheden om te automatiseren en te digitaliseren.
  • Vooruitstrevend in Robotic Accounting.
  • Betaalbare prijs.

Met InformerOnline ben je snel op weg om je boekhouding zelf te doen en word je goed geholpen om alles zo goed en eenvoudig mogelijk te doen. Zodra je een account aanmaakt heb je eerst een proefperiode van 30 dagen. Dit geeft je de tijd om erachter te komen of het boekhoudprogramma daadwerkelijk bij je past.

InformerOnline Review
InformerOnline Review

Beoordeling door F. de Haan,

11 nov 2020
4

Bij de InformerOnline Review komen we uit tot een beoordeling van 4 sterren. Dit kan makkelijk 5 sterren worden als de mogelijkheden in de mobiele applicatie verbeterd worden. Deze zijn nu nogal beperkt. Ook zou het fijner zijn als er meer mogelijkheden zijn om te koppelen met andere software.

Daarentegen is InformerOnline heel gebruiksvriendelijk. Iedere ondernemer heeft dit boekhoudprogramma snel onder de knie.

Deze InformerOnline Review is tot stand gekomen, door rekening te houden met onderstaande punten:

  • Te bepalen wie de doelgroep is.
  • De functionaliteiten aan het licht te brengen en te beoordelen.
  • Prijs in verhouding met de geboden functionaliteiten.
  • Alle voor- en nadelen tegen elkaar af te wegen.

Nu beginnen met InformerOnline

ZZP’er of zit je in het MKB? Ben je een accountant of boekhouder? Of wil je de boekhouding van een stichting of vereniging bijhouden? Maak dan een proefaccount aan bij InformerOnline. Je kan er 30 dagen gratis gebruik van maken. Ideaal om erachter te komen of InfomerOnline een geschikt boekhoudprogramma voor jou is.

InformerOnline

Start Jouw Gratis Proefabonnement bij InformerOnline

  1. Ga naar de website
  2. Vul jouw gegevens in.
  3. Log in en kijk even rond
  4. Bepaal of dit boekhoudprogramma bij jou past.
  5. Vragen of onduidelijkheden? Stel gerust je vraag.
  6. 30 dagen gratis proefperiode.
Gratis Starten Met InformerOnline

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Wij gebruiken cookies om onze website zo goed mogelijk te optimaliseren :). Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close